“מי שמשלם זה הביטוח הלאומי, אבל מי שקובע את המדיניות מה יוכר, וכמובן, מקצה את התקציבים הנדרשים לצורך העניין הזה, בסופו של דבר זה משרד האוצר כחלק מתקציב המדינה.”
המוסד לביטוח לאומי משלם את מענק העבודה המועדפת, בעוד משרד האוצר קובע את המדיניות ומקצה את התקציבים הדרושים לכך.
