“השר קיש העביר לו מיליונים [למכון הישראלי למשפחה] כדי שיעביר את המשנה שלו בתוך בתי הספר... שאחד מהראשים שלו הגדיר את חברי קהילת הלהט"ב, ואני מצטט, כנכים שסובלים מבעיה אמיתית שאותה יש לפתור באמצעות טיפולים נפשיים ותרופתיים.”
שר החינוך יואב קיש אכן העביר תקציבים למכון הישראלי למשפחה, וראשי הארגון הביעו עמדות שרואות בלהט"ב "בעיה" שיש לפתור בטיפולים.
