“מי שבוחר להשתמש בטלפון הנייד בזמן נהיגה או לבצע עבירות מסכנות חיים אחרות מסכן את עצמו ואת כלל משתמשי הדרך. לכן החמרנו את הניקוד על עבירות אלה כדי לחזק את ההרתעה, לשנות את תרבות הנהיגה ולהגביר את האחריות של הנהגים. נהיגה אחראית מצילה חיים.”
ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה החמרה בניקוד על עבירות תעבורה מסכנות חיים, כפי שקידמה שרת התחבורה מירי רגב.
