“משרד התחבורה מקיים כמעט מדי יום שיחות סטטוס עם גורמי צה"ל, שר הביטחון והמועצה לביטחון לאומי, במטרה להמשיך ולפנות את המתדלקים מהשדה.”
משרד התחבורה אכן מקיים שיחות ותיאום עם גורמי צה"ל, שר הביטחון והמועצה לביטחון לאומי בנושא פינוי מטוסי התדלוק האמריקניים מנתב"ג.
